خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

امام (ره) مکتب اسلام و قرآن را زنده کرد/باید وحدت و انسجام  خود را حفظ کنیم

همدان- استاندار همدان گفت: امام (ره) با نام خود و با انقلاب خود یک بار دیگر مکتب اسلام و قرآن را زنده کردند.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۸۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با امام جمعه همدان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به مناسبت آغاز دهه فجر ضمن تبریک و تهنیت ایام فرخنده و خجسته دهه مبارک فجر و میلاد با سعادت امام جواد (ع) و اعیاد پیش رو اظهار کرد: امام (ره) با نام خود و با انقلاب خود یک بار دیگر مکتب اسلام و قرآن را زنده کردند.

وی با بیان اینکه اسلام و قرآنی که پیامبر عظیم الشان(ص) آورد تا بساط طواغیت را به هم بزند، در طول ۱۴ قرن با بدعت‌هایی که بعد از پیامبر (ص) گذاشتند این مسیر را منحرف کردند، افزود: امام(ره) عزیز ما نیز آمد که بساط ظلم و ستم را به هم بریزد و آنچه که در این مسیر اتفاق افتاد یک تحول بزرگی بود.

استاندار همدان گفت: در زمان تولد پیامبر(ص) اتفاقاتی در اقصی نقاط دنیا می‌افتد و نشانه‌هایی از سقوط و فروپاشی بساط ظلم و ستم پدیدار می‌شود، و با قیام امام راحل نیز بساط طواغیت به هم ریخت و به یقین نظام سرمایه‌داری و سلطه غرب هم فرو خواهد پاشید و این وعده الهی است.

وی ابراز کرد: به یقین مستکبران و نظام سلطه اگر در مقابل نظام ما اقدامات و شیطنت‌های خود را انجام می‌دهد به این دلیل است که سرنوشت اجتناب ناپذیر خود را در این می‌بیند که چیزی جز نابودی و فلاکت نیست؛ انقلاب ما آمد مردم را از ظلم، سیاهی و ستم نجات داد و به نور و روشنایی هدایت کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: فراموش نمی‌کنیم قبل از انقلاب چه وضعی داشتیم و چه کسانی بر ما حاکم بودند؛ وقتی که خاطرات شاه ملعون را از زبان نزدیکانش می‌شنویم که از نوک پا  تا فرق سر دچار فساد بود و کشور ما دچار تاراج و غارت بیگانگان بود؛ اما با همه این نگاهی که داشتند باز هم این حرص و ولع آنها باعث شده بود نقشه‌هایی را طراحی کنند، آنها می‌خواستند ملت ما، ملت وابسته‌ای باشد که هر آنچه دارد، بدهد تا بتواند زندگی خود را اداره کند اما جمهوری اسلامی و امام عظیم الشان ما و پس از ایشان جانشین خلف و صالح او آمدند با یک نگاه استراتژیک و با یک مسیر طراحی شده درست و ما را در مسیر رشد، توسعه و سعادت قرار دادند.

وی با بیان اینکه درست است که سختی داریم اما سعادت و خوشبختی را به غیر از راه سختی نتوانستیم به دست بیاوریم، گفت: امروز ما باید این سختی‌ها و فشارها را تحمل کنیم تا به آن گشایش و مسیری که لازم است برسیم؛ وعده‌ای که داده شده و ایامی که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کردند برای دشمنان در یکی دو سال آینده اتفاقاتی در سطح بین الملل شاهد خواهیم بود و آن نابودی نظام سلطه است.

استاندار همدان ادامه داد: امروز اگر دشمنان ما جنگ ترکیبی راه می‌اندازند و طراحی‌های پیچیده می‌کنند؛ تلاش آنها براین است که این مملکت و این ملت را به هم بریزند و نابود کنند.

وی عنوان کرد: راهنمایی‌های داهیانه رهبری است که ما را کمک کرد و در ماه‌های اخیر تلاش آنها این بود که ما را نابود کنند اما می‌بینیم که نقشه‌های آنها نقش برآب شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ملت ایران با اسلام و قرآن و ولایت،عهد و پیمان ناگسستنی بسته و امروز همه ما اینجا جمع شدیم، همه دستگاه‌ها و دوایر دولتی وبخش‌های خصوصی، همه و همه آمده‌ایم که پیمان خود را تجدید کنیم و بگوییم برآن عهدی که بستیم ایستاده‌ایم تا آخر در مسیر شهدا و اسلام و ولایت هستیم و هیچ گاه با این روحیه نمی‌توانند بر ما تفوق یابند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و انسجام  خود را باید حفظ کنیم چرا که دشمن تمام تلاش خود را کرده تا نظام اسلامی و مسئولین نظام را ناکارآمد نشان دهد و این بصیرت و آگاهی و هوشیاری ما است که بایستیم و با وحدت و همدلی آنها را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار